© Copyright  Montrago s.r.o. 2017

Hägglunds BV206

Švédská     firma     Hägglunds     se     již     od     roku     1960     zabývá navrhováním   a   výrobou   hydraulických   systémů   (   hydr.motorů, řídících    jednotek,    hydraulických    ventilů...),    ale    také    výrobou hospodářských     a     vojenských     vozidel.     Z     dílen     švédských inženýrů   pochází   také   legendární   model   BV   206,   jehož   prodejem a servisem v rámci České republiky se firma Montrago zabývá.
BV   206   -   první   modely   sjely   z   výrobních   linek   firmy   Hägglunds počátkem   70-tých   let.   Svou   technickou   spolehlivost   a   odolnost prokázal    a    do    dnes    stále    prokazuje    na    všech    světových kontinentech    od    polárních    oblastí    severní   Ameriky,    Evropy    a Asie,   pouštní   pustiny   Asie   a   Afriky   až   po   nejdrsnější   kontinent- Antarktidu.   O   pohon   BV-206   se   stará   zážehový   motor   Ford   nebo vznětový       motor       Mercedes       prostřednictvím       automatické převodovky.     Ta     je     napojena     na     přídavnou     převodovku     s možností    pomalého    a    rychlého    chodu.    Poháněny    jsou    obě dvojice    pásů    s    možností    uzavření    jejich    diferenciálů    obou vozových   jednotek.   Zatáčení   vozidla   je   narozdíl   od   klasických pásových   vozidel,   kde   je   přibržďován   vždy   jeden   pás,   řešeno natáčením kloubového spojení obou vozových jednotek.
V   současné   době   je   také   k   dostání   třetí   motorová   verze.   Jedná se     o     zástavbu     motoru     MB     2.7CDI,     který     je     vybaven pětistupňovým    automatem    od    téže    firmy.    Tento    motor    je    ze všěch    jednotek    nejsilnější,    má    nejnižší    spotřebu    a    nejmenší vnitřní   i   vnější   hlučnost.   Je   to   ale   také   ze   všech   tří   nejdražší varianta.
V   současné   době   je   také   k   dostání   třetí   motorová   verze.   Jedná se     o     zástavbu     motoru     MB     2.7CDI,     který     je     vybaven pětistupňovým    automatem    od    téže    firmy.    Tento    motor    je    ze všěch    jednotek    nejsilnější,    má    nejnižší    spotřebu    a    nejmenší vnitřní   i   vnější   hlučnost.   Je   to   ale   také   ze   všech   tří   nejdražší varianta. Díky     jednoduché     konstrukci     zadního     vozu     je     možné     se přizpůsobit   potřebám   zákazníka   a   modifikovat   stroj   k   jeho   plné spokojenosti.